Aktualności

Dołącz do nas

III edycja HR NA DESER

31 Maj 2017
III edycja HR NA DESER

Za nami trzecia edycja wydarzenia z cyklu HR NA DESER. 25 maja w restautacji bohomass lab integrowaliśmy pasjonatów i praktyków z branży HR.

Przewodnie hasło, trzeciego z serii, spotkania brzmiało: REKRUTACJA 3.0/4.0, w ramach, którego zastanowialiśmy się wspólnie z zaproszonymi goścmi oraz uczestnikami wydarzenia, w której rekrutacji dzisiaj jesteśmy - 3.0 czy może już 4.0?

O tym, jak komunikować się z kandydatami i wychodzić im naprzeciw w procesach rekrutacji, które realizujemy opowiadał w pierwszym gościnnym panelu Maciek Stęga na co dzień pracujący, jako HR Freelancer. Było o mapowaniu kandydata, o tym co warto zrobić przed podjęciem kontaktu z kandydatem, personalizowaniu komunikatów oraz budowaniu długofalowych relacji z kandydatem i trudnej sztuce udzielania feedback'u.

Łukasz Jarota reprezentujący Studio Wiedzy i agencję EB GrowHR w panelu Rekrutacja do potęgi trzeciej połączył temat budowania marki pracodawcy z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań w prowadzeniu procesów rekrutacji dzieląc się z nami najlepszymi praktykami wdrożonymi na polskim rynku pracy w tym obszarze. 

Facebook, GoldenLine, LinkedIn, Twitter, Instagram, Snapchat, Pinterest. Kto nigdy nie próbował prowadzenia swoich rekrutacyjnych działań w którymś z tych serwisów niech pierwszy podniesie rękę! Marlena Baradziej, Specjalista ds. PR w Targach Kielce, udowodniła, że wszystkie drogi (także te rekrutacyjne) prowadzą do social media. 

Czy pracownicy opowiadają o Twojej firmie i co wspólnego mają z tym loty w kosmos i Walt Disney? Na te i inne pytania w swoim wystąpieniu odpowiedziała Teresa Bęben z zespołu CRAFTS udowadniając, że pracownicy potrafią być o wiele bardziej wiarygodni w promowaniu miejsc pracy lub usług firmy, niż nawet najlepsza reklama. 

Po wysłuchaniu wszystkich prezentacji utwierdziliśmy się w przekonaniu, że trudno jest jednoznacznie stwierdzić czy znajdujemy się w rekrutacji 3.0 czy może już 4.0. W zależności od potrzeb organizacji sięgamy jeszcze po rozwiązania charakterystyczne dla obu tych modeli. Niezależnie od tego, jakie cyfry określają nasze działania powinniśmy pamiętać, że HR musi podążać za nowymi trendami, chociażby po to, aby zainteresować wchodzące na rynek pokolenie Z. Wykorzystanie do rekrutacji mediów społecznościowych stało się już chyba standardem, a pozostałe metody w najbliższym czasie będą coraz bardziej popularne.

Pełna fotorelacja z wydarzenia jest dostępna w naszych mediach społecznościowych: Facebook i Instagram. Partnerami 3. edycji HR NA DESER, którzy wspierali nas w promocji wydarzenia były serwisy: GoldenLine i HRownia.pl oraz firma szkoleniowa SEKA.

 

CRAFTS Sp. z o.o.

ul. Kozia 3/3, 25-514 Kielce

NIP: 9591947982, REGON: 260596050, KRS: 0000416293

Potrzebujesz więcej
informacji?

Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na Twoje pytania!

+48 41 302 25 61 / biuro@apt-crafts.pl

Oddział Wrocław

ul. Leszczyńskiego 4/IV piętro
50 - 125 Wrocław

tel: +48 511 083 428

Oddział Warszawa

Poznańska 17 (IV piętro)
00 - 680 Warszawa

tel: +48 511 083 428

e-mail: biuro@apt-crafts.pl