Werkverträge in Deutschland

Für interessierte Unternehmen bieten wir Dienstleistungen im Rahmen von Werkverträgen an und stellen erfahrene Mitarbeiter in folgenden Industriezweigen ein:

Gießerei:

  • Gussputze
  • Handformer
  • Modellierer
  • Kokillengießer

Metall:

  • Schweißer
  • Schlosser
  • Dreher

Wie der heutige Markt von uns verlangt, sind wir konkurrenzfähig. Wir verfüngen über erfahrene und qualifizierte Mitarbeiter, die Ihre Berufserfahrung sowohl in Polen, wie auch bei den deutchen sammeln konnten. 

Flyer in der elektronischen version zum downloaden: Flyer_CRAFTS

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

SALE SZKOLENIOWE

Sale szkoleniowe i konferencyjne oferowane przez CRAFTS mieszczą się w eleganckiej kamienicy przy ul. Nowy Świat 49 w Warszawie, są w pełni wyposażone (flipchart, projektor multimedialny, tablice suchościeralne) oraz posiadają nieograniczony dostęp do Internetu. 

Zapraszamy Państwa do korzystania z naszych sal szkoleniowo - konferencyjnych od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00. Dodatkowo, istnieje możliwość wynajęcia sal w soboty i niedziele. 

Nasze sale szkoleniowo - konferencyjne przystosowane są do przeprowadzania szkoleń, zarówno w większych, jak i kameralnych grupach. Na co dzień, odbywają się w nich także sesje coachingowe, spotkania biznesowe, prezentacje, spotkania rekrutacyjne, prace nad projektami realizowanymi przez organizacje pozarządowe.

Na życzenie klientów, istnieje możliwość zmiany ustawienia stołów i krzeseł. 

CENNIK**:

SALA SZKOLENIOWA GODZINA       CAŁY DZIEŃ (8H) 
do 8 osób           40,00 zł          300,00 zł

 

LICZBA GODZIN SALA SZKOLENIOWA
20 550,00 ZŁ
40 950,00 ZŁ 
80 1900,00 ZŁ
120 2 500,00 ZŁ 
160 3 000,00 ZŁ

 

USŁUGA KWOTA
DRUKOWANIE/KOPIOWANIE/SKANOWANIE w cenie
WYKONANIE/PRZESŁANIE SKANU KORESPONDENCJI w cenie
PRZESŁANIE KORESPONDENCJI POCZTĄ TRADYCYJNĄ w cenie + koszt opłaty pocztowej
PRZESŁANIE KORESPONDENCJI KURIEREM w cenie + koszt opłaty pocztowej
KAWA/HERBATA (1 szt.) 4,00 zł
WODA (gazowana/niegazowana - butelka 0,5 l, 1 szt.) 4,00 zł
SERWIS KONFERENCYJNY (herbata - termos, kawa - termos + talerz ciastek, 1 szt) 40,00 zł
SERWIS KAWOWY PODCZAS SZKOLENIOWYCH PRZERW KAWOWYCH (kawa, herbata, woda, ciastka) 10,00 zł/osoba

*podane ceny są cenami netto

** rezerwację można odwołać bezpłatnie do 72 h przed upływem zarezerwowanego terminu

Do Państwa dyspozycji oddajemy dwie, przestronne i w pełni wyposażone sale szkoleniowe. Rezerwacje pod adresem: b.gorecka@apt-crafts.pl, +48 512 222 185 lub za pomocą formularza na dole strony.

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

PRACA TYMCZASOWA

Praca tymczasowa - to forma zatrudnienia, w którą zaangażowane są trzy podmioty: pracownik, agencja pracy tymczasowej oraz Klient agencji, tzw. pracodawca użytkownik. Z definicji, pojęcie pracy tymczasowej, określa formę zatrudnienia o charakterze okresowym. CRAFTS oddelegowuje pracownika do wykonania określonej pracy na rzecz i pod kierownictwem pracodawcy użytkownika, na z góry określony okres czasu (od kilku dni, do kilku miesięcy) lub na okres potrzebny do ukończenia konkretnego zadania.


Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów pracy tymczasowej na różnego rodzaju stanowiska, od: specjalistów wysokiej klasy w sektorach niszowych, poprzez personel biurowy, do pracowników linii produkcyjnych, pracowników call center, magazynierów i pracowników fizycznych.

W ramach usługi pracy tymczasowej zapewniamy:

  • zrekrutowanie i zatrudnienie w ramach usługi pracowników tymczasowych lub zatrudnienie pracowników tymczasowych wskazanych przez Klienta,
  • obsługę administracyjno – prawną zatrudnionych w ramach usługi pracowników (od przygotowania i podpisania umowy trójstronnej z pracownikiem, przez wypłacanie wynagrodzeń i wydawanie zaświadczeń, po sporządzenie PIT-ów rocznych),
  • klarowne zasady rozliczeń (Klient pokrywa całkowity koszt pracodawcy brutto i ustaloną indywidualnie marżę agencji) w formie faktury VAT,
  • utrzymywanie stałego kontaktu zarówno z Klientem, jak i z pracownikiem, aby jak najszybciej reagować na pojawiające się potrzeby.

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

OUTSOURCING REKRUTACJI

Outsourcing rekrutacji - to rozwiązanie, które umożliwia przedsiębiorcom optymalizację procesów zarządzania, zaś działom HR efektywną politykę rekrutacyjną i realizację strategicznie ważnych obszarów polityki personalnej. Zatrudnienie firmy doradztwa personalnego jest szczególnie pomocne w przypadku rekrutacji na stanowiska menedżerskie, wymagające specjalistycznej wiedzy lub w przypadku rekrutacji masowych.


Rekrutacja to proces, w którym każda ze stron chciałaby osiągnąć sukces. Pracodawca chce zatrudnić kompetentnego i zaangażowanego pracownika. Pracownikowi zależy na zdobyciu ciekawej i dobrze płatnej pracy. Prowadząc outsourcing procesu rekrutacji podobnie, jak nasi Klienci nastawiamy się na wspólny sukces. Sukcesem jest z pewnością miła i konstruktywna współpraca, jednak to, na czym najbardziej nam zależy to zadowolenie z sukcesu, trwające długi czas już po zakończeniu projektu.

W ramach usługi zapewniamy:

  • poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (ogłoszenia, direct search, rekomendacje i polecenia, zapytania kierowane do biur karier, działania na portalach społecznościowych, ogłoszenia w instytucjach i uczelniach),
  • przeprowadzenie procesu pozyskania, selekcji i weryfikacji kandydatów z wykorzystaniem różnych narzędzi (rozmowy kwalifikacyjne, testy językowe, testy zadaniowe, testy kompetencyjne),
  • zbieranie referencji z poprzednich miejsc pracy kandydatów na życzenie Klienta,
  • przed ostateczną decyzją o zatrudnieniu pracownika, Klient otrzymuje rekomendacje z uzasadnieniem wyboru danego kandydata (w większości rekrutacji prezentujemy kilku kandydatów do wyboru).

Korzyści płynące z usługi outsourcingu rekrutacji:

  • oparcie projektu rekrutacyjnego na doświadczeniu naszych specjalistów daje gwarancję sprawnie i efektywnie przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego oraz dotarcie do najlepszych kandydatów,
  • nasi specjaliści korzystają z całego wachlarza doświadczeń i wiedzy zgromadzonej podczas pracy przy różnych projektach rekrutacyjnych, oferując tym samym usługi oparte na najnowocześniejszych narzędziach zwiększających trafność oceny kompetencji kandydata rekomendowanego przez CRAFTS,
  • baza kandydatów obejmująca różne branże pozwala nam szybko dotrzeć do dobrze sprofilowanych kandydatów. Dzięki posiadanym narzędziom docieramy również do kandydatów, którzy nie ogłaszają się na ogólnodostępnych portalach. Precyzyjnie, sprawnie i bezpośrednio.
  • employer branding pozwala na budowanie atrakcyjnego wizerunku naszych Klientów już na etapie rekrutacji. Rekrutujemy przyjaźnie, kandydaci widzą, że rekrutacja jest przeprowadzana obiektywnie. W ten sposób przyciągamy najlepszych.
  • oszczędność czasu i pieniędzy. Pracujemy dla naszych Klientów jedynie wtedy, kiedy istnieje konkretna potrzeba,
  • udzielamy gwarancji na zatrudnione za naszym pośrednictwem osoby.

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

EMPLOYER BRANDING

Employer Branding każdemu z nas kojarzy się z czymś innym. Najczęściej termin ten, Polacy wiążą z targami pracy, odpowiednio zarządzaną firmową stroną kariery, benefitami pozapłacowymi dla obecnych pracowników i gadżetami z rekrutacji dla kandydatów szukających w niej zatrudnienia.

Wysiłki pracodawców w obszarze employer brandingu mają świadomie kreować wizerunek pracodawcy, a w centrum zainteresowań tego rodzaju działań znajduje się budowanie więzi i relacji pomiędzy organizacją, a pracownikami i kandydatami. Prowadzone przez nas działania Employer Brandingowe wyróżnia pomysł, wykonanie oraz realne efekty biznesowe, które ze sobą przynoszą.

Stworzymy dla Ciebie strategie Employer Brandingowe, które zaintrygują, zaciekawią, a przede wszystkim przekażą odbiorcom dokładnie to, na czym Ci najbardziej zależy.  

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

REKRUTER NA GODZINY

Usługa rekrutera na godziny pozwala na skorzystanie z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów na określony czas i projekt. Przekonaj się, ile może dać Ci proces rekrutacji przeprowadzony przy współpracy z zawodowym rekruterem.

Korzyści płynące z usługi rekruter na godziny:

  • nie musisz zatrudniać specjalisty ds. rekrutacji na etat,
  • zewnętrzny konsultant, dzięki swojemu różnorodnemu doświadczeniu zajmie się kwestiami związanymi z pozyskaniem i selekcją aplikacji oraz dokona oceny wybranych kandydatów tak, abyś ostatecznie mógł zatrudnić tylko najlepszych pracowników,
  • w tej usłudze rola klienta ogranicza się jedynie do ewentualnych spotkań z wyselekcjonowanymi i rekomendowanymi kandydatami i podjęcia końcowej decyzji o zatrudnieniu,
  • koszt usługi jest niski, ze względu na godzinową odpłatność za pracę rekrutera.

Chcesz szybko zakończyć swoje procesy rekrutacyjne? Zamów usługę rekruter na godziny i przekonaj się, że szukanie nowych pracowników może być proste. 

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

ASSESSMENT CENTRE

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

PAYROLL

Naszym Klientom, oferujemy usługę, w skrócie zwaną Payroll (obsługa kadrowo - płacowa), polegającą na całkowitym lub częściowym przejęciu zagadnień związanych z naliczaniem płac i prowadzeniem kadr.


Administracja kadr:

  • kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników Klienta (teczek osobowych), przestrzegając wymogów dot. raportowania oraz zgodnie z lokalnym prawem pracy,
  • przygotowanie i złożenie wszystkich wymaganych zgłoszeń i dokumentów prawnych, aktualizujących aktualny stan zatrudnienia (ZUS, ZUA, ZWUA, PIP),
  • rejestracja i monitoring czasu pracy pracowników, w tym nadgodzin i zmian nocnych,
  • rejestracja, monitoring i rozliczanie urlopów oraz innych nieobecności, w tym urlopów okolicznościowych, bezpłatnych, wychowawczych, zwolnień lekarskich i innych,
  • przygotowanie, monitoring i archiwizacja umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy i innych dokumentów prawnych,
  • monitorowanie ważności szkoleń z zakresu BHP, organizacja szkoleń,
  • monitorowanie i wystawianie wniosków na badania medycyny pracy (wstępne i okresowe),
  • reprezentowanie Klienta lub asysta podczas inspekcji i kontroli z ZUS, PIP lub US,
  • przygotowywanie i przesyłanie do GUS sprawozdań statystycznych.

Administracja płac:

  • wprowadzenie bazy danych osobowych pracownika do programu księgowego,
  • obliczanie pensji netto dla każdego pracownika,
  • obliczenie wynagrodzenia podstawowego oraz świadczeń dodatkowych, zgodnie z postanowieniami umowy o pracę i obowiązującym regulaminem pracy i wynagrodzeń,
  • przygotowanie i złożenie listy płac w Dziale Księgowości Klienta,
  • naliczanie i pobór obowiązkowych składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji (DRA, RCX, RSA, RZA) odnośnie składek pracowników Klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • naliczenie i pobór zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie dokumentów podatkowych dla Klienta (PIT-4R, PIT-8AR),
  • przygotowanie pasków płac, szczegółowo przedstawiających miesięczne i roczne dochody i odliczenia (ZUS, RMUA, IFT-1) oraz podatki dochodowe (PIT-11, PIT-40),
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • przygotowywanie i przesyłanie miesięcznych sprawozdań do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON),
  • wypłata wynagrodzeń dla pracowników w formie elektronicznych lub papierowych przelewów bankowych (w tym także przelewy do ZUS, US i innych instytucji). Przelewy realizowane są w sposób uzgodniony z Klientem, w ustalonym dniu każdego miesiąca, zgodnie z listą płac. 

Dodatkowe usługi kadrowe:

  • projektowanie nowego lub audyt i modyfikacja istniejącego regulaminu pracy,
  • projektowanie nowego lub audyt i modyfikacja istniejącego regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • audyt dokumentacji personalnej, gwarantujący zgodność z prawem pracy i innymi przepisami,
  • przeprowadzanie korekt deklaracji ZUS oraz deklaracji PIT4R sprzed okresu obowiązywania umowy, na wezwanie odpowiednich urzędów,
  • bezpieczne przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji oraz danych kadrowo-płacowych Klienta
  • świadczenie dodatkowych usług nie objętych postanowieniami podpisanej umowy o świadczenie usług administracji płacowo-kadrowej (dotyczy to zwłaszcza sporządzania dodatkowych raportów, nie przewidzianych na etapie podpisywania umowy).     

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

MYSTERIOUS CANDIDATE

Usługa Mystery Candidate, pozwala na badanie satysfakcji kandydatów w czasie i po zakończeniu procesu rekrutacji. Nasi specjaliści, za pomocą różnych metod sprawdzają przygotowanie procesów rekrutacji prowadzonych przez naszych Klientów, wskazując problematyczne obszary oraz rozwiązania, które warto zastosować, aby lepiej zadbać o relacje z kandydatami na wszystkich etapach procesu rekrutacji.


46% Kandydatów, którzy wynieśli negatywne wrażenia z procesu rekrutacji u danego pracodawcy, zmienia nastawienie do produktów lub usług tej firmy na negatywne, wynika z drugiej edycji badania Candidate Experience.

W ramach usługi Mystery Candidate sprawdzamy jak przebiega proces rekrutacji w firmie Klienta na poszczególnych etapach procesu rekrutacji. Usługa typu Mystery Candidate jest formą oceny jakości procesów rekrutacyjnych. W ramach usługi, nasi specjaliści wcielają się w rolę zwykłego kandydata, który uczestnicząc w procesie rekrutacji przeprowadza obserwację sposobu obsługi, a uzyskane w ten sposób spostrzeżenia zapisuje w przygotowanym wcześniej kwestionariuszu. Dzięki tej formie działania Klient uzyskuje wgląd w faktyczny przebieg procesu rekrutacji.

Uzupełnieniem usługi Mystery Candidate jest raport, który określa także:

  • skąd kandydaci czerpią informacje na temat procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez daną firmę,
  • co wpływa na decyzje Kandydatów o wzięciu udziału w procesie rekrutacyjnym przez daną firmę,
  • jakie są mocne i słabe strony oferty firmy - z czego kandydat jest zadowolony, a z czego nie;
  • jak kandydaci postrzegają daną markę na tle innych firm oferujących podobne stanowiska w danej branży,
  • jak kandydaci oceniają rekruterów prowadzących rozmowy rekrutacyjne. 

Chcesz skorzystać z naszej usługi? Napisz do nas!

CRAFTS Sp. z o.o.

ul. Kozia 3/3, 25-514 Kielce

NIP: 9591947982, REGON: 260596050, KRS: 0000416293

Potrzebujesz więcej
informacji?

Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na Twoje pytania!

+48 41 302 25 61 / biuro@apt-crafts.pl

Oddział Wrocław

ul. Leszczyńskiego 4/IV piętro
50 - 125 Wrocław

tel: +48 511 083 433

Oddział Warszawa

ul. Nowy Świat 49/312 (III piętro)
00 - 042 Warszawa

tel: +48 511 083 433
tel: +48 22 551 54 46

e-mail: biuro@apt-crafts.pl